Dotacje
-
Zwiększenie rozpoznawalności produktów marki VEGA poprzez wzrost wykorzystania procesu projektowania wzorniczego
-
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, działanie 1.4 Wzór na konkurencję na lata 2014-2020.
Tytuł projektu: Zwiększenie rozpoznawalności produktów marki VEGA poprzez wzrost wykorzystania procesu projektowania wzorniczego.
Wartość projektu: 128 658,00 PLN
Wartość dofinansowania: 88 910,00 PLN
Cel projektu: Wzrost konkurencyjności firmy poprzez zwiększenie jego potencjału w zakresie zarządzania wzornictwem oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w działalności gospodarczej skutkujące wdrożeniem na rynek nowych produktów.
Planowanie efekty:
- Zdefiniowanie problemów wzorniczych
- Określenie znaczenia i hierarchii ważności problemów
- Wskazanie możliwości rozwiązania problemów
- Wyróżnienie się wyrobów firmy spośród oferty konkurencji, dostosowanie produktów do wymogów klientów
- Wzrost sprzedaży i rozpoznawalności marki
-
-
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, działanie 1.4 Wzór na konkurencję na lata 2014-2020
-
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, działanie 1.4 Wzór na konkurencję na lata 2014-2020
Tytuł projektu: Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa VEGA poprzez wdrożenie rekomendacji zawartych w strategii wzorniczej
Wartość projektu: 3 578 070,00 PLN
Wartość dofinansowania: 2 016 500,00 PLN
Cel projektu: Wzrost konkurencyjności VEGA poprzez zastosowanie wzornictwa jako źródła innowacji
Planowanie efekty:
- Wzrost przychodów
- Zmniejszenie kosztów produkcji
- Optymalizacja zysku
- Zainicjowanie w firmie działań związanych z profesjonalnym wzornictwem przemysłowym
- Wzrost konkurencyjności dzięki wykorzystaniu wzornictwa
- Poprawa komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- Trwałe ugruntowanie pozycji rynkowej
-