Dotacje

  • Zwiększenie rozpoznawalności produktów marki VEGA poprzez wzrost wykorzystania procesu projektowania wzorniczego


    • Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, działanie 1.4 Wzór na konkurencję na lata 2014-2020.

      Tytuł projektu: Zwiększenie rozpoznawalności produktów marki VEGA poprzez wzrost wykorzystania procesu projektowania wzorniczego.

      Wartość projektu: 128 658,00 PLN

      Wartość dofinansowania: 88 910,00 PLN

      Cel projektu: Wzrost konkurencyjności firmy poprzez zwiększenie jego potencjału w zakresie zarządzania wzornictwem oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w działalności gospodarczej skutkujące wdrożeniem na rynek nowych produktów.

      Planowanie efekty:

      - Zdefiniowanie problemów wzorniczych

      - Określenie znaczenia i hierarchii ważności problemów

      - Wskazanie możliwości rozwiązania problemów

      - Wyróżnienie się wyrobów firmy spośród oferty konkurencji, dostosowanie produktów do wymogów klientów

      - Wzrost sprzedaży i rozpoznawalności marki













       


  • Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, działanie 1.4 Wzór na konkurencję na lata 2014-2020


    • Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, działanie 1.4 Wzór na konkurencję na lata 2014-2020

      Tytuł projektu: Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa VEGA poprzez wdrożenie rekomendacji zawartych w strategii wzorniczej

      Wartość projektu: 3 578 070,00 PLN

      Wartość dofinansowania: 2 016 500,00 PLN

      Cel projektu: Wzrost konkurencyjności VEGA poprzez zastosowanie wzornictwa jako źródła innowacji

      Planowanie efekty:


      - Wzrost przychodów

      - Zmniejszenie kosztów produkcji

      - Optymalizacja zysku

      - Zainicjowanie w firmie działań związanych z profesjonalnym wzornictwem przemysłowym


      - Wzrost konkurencyjności dzięki wykorzystaniu wzornictwa

      - Poprawa komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

      - Trwałe ugruntowanie pozycji rynkowej